Dodih.. Kauan odotettu lähtö olisi nyt lähellä. Matkaa alettiin suunnittelemaan jo kevät talvella, mutta loppusäädöltä ei silti vältytty. Viime tippa pelasti taas. Nyt on rinkat ahdettu täyteen tavaraa ja kaikki matkakilot tehokkaasti käytetty. Silti tuntuu että tavaraa on puolet liian vähän. Tultiin siihen lopputulokseen että miehenä kaikki on helpompaa, ja sen takia - tasapuolisuuden nimissä - Jockelle annettiin muutama lisäkilo meikkien ja hiuslakkojen muodossa :)

Edessä on pitkät seuraavat 76h. Plan: tästä suunnataan Espooseen yöksi, johon Matsu meidät ystävällisesti on luvannut majoittaa. Aamulla herätys 4.00 ja kohti Helsinki-Vantaata. Pit-stoppi Amsterdamissa ja seuraava yö Nairobissa (mahtaa tulla eksoottinen yö). Seuraavana aamuna sitten Dar es Salaamiin, jossa meitä pitäisi olla vastassa paikallinen team leader.
Tästä siis lähdetään...
Sanna & Jocke
Edessä on pitkät seuraavat 76h. Plan: tästä suunnataan Espooseen yöksi, johon Matsu meidät ystävällisesti on luvannut majoittaa. Aamulla herätys 4.00 ja kohti Helsinki-Vantaata. Pit-stoppi Amsterdamissa ja seuraava yö Nairobissa (mahtaa tulla eksoottinen yö). Seuraavana aamuna sitten Dar es Salaamiin, jossa meitä pitäisi olla vastassa paikallinen team leader.
Tästä siis lähdetään...
Sanna & Jocke
mahtavaa, tästä se kauanodotettu seikkailu alkaa.Mukana ollaan hengessä !!! +masi
VastaaPoistamukavaa nimipäivää sannalle!!! Odottelemme mielenkiinnolla koska pääsette nettiin,kuulin että muurahaiset ovat vallanneet modeemin
VastaaPoistaHei!
VastaaPoistaTerveisiä Mickeltä ja Sinikalta! Pitäkää huolta itsestänne ja toisistanne! Toivottavasti pian kuullaan uutisia sieltä!